Encara una nuèch






Encara una nuèch 



Non sabi quora la foliá se convida a la fèsta,
E dança, e se plega dins son polit vestit,
Quora arribèt la fugida que ren arrèsta,
E qual vira la baudufa del monde enfestolit.
Non sabi pas cossí soi vengut fat e mut
O quinas votz cantan dins las memòrias ;
Una cançon de las paraulas estranhas ,
Pietat! daissa me estar!, vòli cutar los uèlhs,
Tornamai marcharem sus un vial subrebèl .
Que lo temps? la nuèch? L'aurassa passaràn
Tant que podi sentir tos pialses,me'n chauti .
Nos tornarem trobar coma un ser de baleti
E ma boca quicharà ta boca tremolanta ,
Fintarem l'avenir rire, dubrir sos braces saurs,
alisarai tas popas de mila rajals d' aur.
Dins un òrt mirgalhat negat per l'èrba nauta ,
Dormirem al mitat dels rebats de diamants,
que fa la rosal tre que lo solelh monta.
Jos la volta del cèl gauta contra gauta
Non sabi quora la malautiá trucarà ,
O Dieu un còp de mai, vengan amants;
Un benastre darrièr, pas qu'una nuèch encara.

Commentaires

  1. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer
  2. Je m'appelle Serenity Autumn, je vis actuellement dans la ville du Texas, aux États-Unis. Je suis veuve en ce moment avec quatre enfants et j'étais coincée dans une situation financière en mai 2019 et j'avais besoin de refinancer et de payer mes factures. J'ai essayé de solliciter des prêts auprès de diverses sociétés de prêt, tant privées que d'entreprise, mais sans succès, et la plupart des banques ont refusé mon crédit. Mais comme Dieu l'a voulu, j'ai été présenté à une femme de Dieu, un prêteur privé qui m'a accordé un prêt de 850 000,00 USD et je suis aujourd'hui propriétaire d'une entreprise et mes enfants se portent bien en ce moment, si vous devez contacter une entreprise avec référence à l'obtention d'un prêt sans garantie, pas de vérification de crédit, pas de cosignataire avec seulement 2% de taux d'intérêt et de meilleurs plans et calendrier de remboursement, veuillez contacter M. Pedro On Email pedroloanss@gmail.com Il ne sait pas que je fais cela mais Je suis si heureux maintenant et j'ai décidé de faire savoir aux gens plus sur lui et aussi je veux que Dieu le bénisse davantage.

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire

Posts les plus consultés de ce blog

l'escorsa