bruchs in the night



La filhona jogava dins la cor.
Lo papa tornèt de preson.
Lo portièr rebalèt las escobilhas.
S' ausissià la votz d'una soprano,
Un petarèl nos fotèt un çaganh.
Lo cloquièr tindèt tres còps.
Mas que venian de cambiar l'ora.
La grand recaptèt sa cordura
dins la desqua traucada.
Me gratavi lo cap sens saupre,
se me calia seguir los autres ;
me tubar quauquaren , m'embriagar encara
O cantar la marselhèsa.
La còla de rudbi faguèt sa foto cuòl nud.
La cola de fot faguèt la foto colhas floridas.
La còla de hand quitèt pas de se masturbar.
La còla dels charcutièrs se fasian la coa ,
Per recaptar d'argent , s'escampavan lo fotre .
Per lo craba , la scleròsa , o alzeimer .
Lo cloquièr i tornèt un còp mai .
Lo papa trobèt l'ostal voide .
Lo portièr sautèt sus la portièra.
Naut la soprano s' atudèt .
Lo petarèl tornèt cridar son orgasme carbonòs .
Mas que venián de cambiar la gasolina .
La grand clavèt los uèlhs.
Me gratèri las colhas sens saupre.
En tubant quauquaren .
Los amics me sonèron.
Mas fasià nuèch.
E èri cansat .
D'escotar los bruchs....
de petroleta


Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Encara una nuèch

l'escorsa